Barnbarn här. :)

Hejsan alla bloggläsare där ute!
Sitter hemma hos mormor nu, tänkte uppdatera lite.
Igår så sov jag hemma hos Elin, en kompis till mormor. Självklart var inte mormor med som ni kanske förstår.
Men jag och Elin åt tacos, kollade på film, lyssnade på musik och hade underbart trevligt.
Jag åkte hem degan efter (dvs idag) och gjorde typ ingenting. Ringde lite senare till mormor och sa att jag ville sova hos henne. Sååå nu äntligen är jag hemma hos min underbara mormor och bara tar det lungt.
Vi har nyss kollat på "Saved" den va kononbra! Det är en komedi och den rekommenderar jag för alla med humor! Men nu ska jag kolla lite sen blir det väl tv förstår jag väl.
Snaaart så bär det av mot Finland (Ons-Fre) Ska bli skit kul!

Kramisar från barnbarn





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0