Resfeber

Vaknade tidigt denna morgon och kunde inte somna om.
Tankarna kom nu på dem kommande resan jag ska göra i morgon.
Blir alltid lite nervös och spänd inför resorna jag ska göra?
Det är väl något som finns med mig sen barndomen har ju alltid gillat att resa.
Och nu sitter jag här med lite nervositet inom mig det är helt ok att känna så.
Jag ska åka i morgon och väskan är ännu inte packad men allt är framme så det är nu bara att fylla väskan med det som jag ska ta med mig på resan!
Åker till Kreta och där har jag aldrig tidigare varit och det ska bli så spännande. Vi är 20 personer som träffas på plats.
Ja det är ett litet nyfiket barn som finns inom mig här och nu.
Att ha resfeber är ju att även känna att jag lever.
Det är väldigt pirrigt i min mage här och nu.
Fast det är ju ett dygn kvar innan jag far.
Solen och våren är nu här och vi har hela sommaren framför oss och bara det känns gott..
Jag har mycket framför mig denna sommar. Så sommaren är uppbokad och det känns också gott att planeringen inför sommaren är klar.
Nu är det bara njutningen kvar..
Dagen tankar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0