Med orden..

Dags att flyga ur boet och fortsätta vandringen på jorden.
Tack för livet och orden och att jag får ännu en ny dag på jorden.
Livet är ju vad man gör det till.
Att få dela livet med någon på jorden gör att själen och känslan får munnen att forma dom små kärleksfulla orden.
Och vad kan jag göra för att skapa mer frid och fred på jorden?
Det är för mig att inte säga dom där elaka orden.
Idag ska dom vackra orden få leda mig här på jorden.

Ha en fin dag och tänk på vad dom vackra små orden.
Kan göra en annans människas gladaste dag på
Jorden.
Freden är både enkel och lätt.
Det är med dom vackra ORDEN vi kan skapa
FRED PÅ JORDEN..

Vi kan var och en göra gott med små enkla ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0