Fredens örhänge..

Ny dag och nya tankar! Hittade ett kort på mig som ung. Redan då hade jag freden i mina tankar när jag på -70 talet gjorde detta örhänge av silver. Jag har många gånger som både barn och ungdom haft många tankar krig fred. Men jag har ju aldrig vetat eller förstått hur jag skulle kunna göra för att bidra med fred. Jag har i stället "slagit" så mycket på mig själv och tyckt att jag inte duger för den jag är. Och det är inte så konstigt för jag växte upp i en familj med mycket missbruk och blev sällan sedd eller respekterad hemma för det barn/ungdom jag var. Och allt detta har satt så djupa sår inom mig. Och jag har i många år jobbat för att läka dessa sår och det tagit sin tid Idag har jag skaffat mig ett nytt liv och hittat en bit in till mig själv och den kärlek som fattas mig en dag i taget. Och acceptansen över mig själv finns där och förlåtelsen över det destruktiva liv jag levde fram till för 15 år sedan. Mer kommer jag att berätta om längre fram: Tacksam för att jag idag är den jag är....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0