Vila i mitt inre....

   

                                          Vila i mitt inre som är mitt hem...



                                        Lyssna till mitt hjärtats röst
                              
                                        Ta min tid och vara i stillhet
 
                                        Förstå och veta att det bara

                                        när jag är ensam som jag kan

                                        vara närvarande i nuet och känna

                                        mig riktigt hemma...

                                        Be om att få släppa tankar och dåligt

                                        mående och slippa känna efter...


                                        Ensamheten kan ju ibland vara skrämmande

                                        och ibland så räds jag den..

                                        Men bönen kan få mig slippa att känna efter..

                                        Bönen får mig att slippa gå in i dåligt mående..

                                        Jag är så tacksam och glad att det finns vänner

                                        och en telefon i svåra stunder..

                                        Och jag förstår att det är mina tankar

                                        som gör mig rädd...



                                        I mitt inre hem finns ett rum jag själv måste fylla

                                        med bra saker jag själv tycker om att göra..

                                        Gå på promendad, besöka en biograf gå på ett möte

                                        Ja idag finns det mycket att fylla upp inombords..

                                        Det är ju bara jag som kan ta reda på vad jag tycker

                                        om att göra och gå till handling...

                                        Idag så kan jag ge den kärlek till mig själv  som ingen

                                        annan kan ge mig...


                                        Nu kommer jag att vara borta ett par dagar..

                                        Nu kommer en barndomsdröm att uppfyllas..

                                        Jag åker till England idag...




                                         "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0