en mulen dag....

robbie williams only you know me
www.youtube.com
ultima canzone                                               Här kommer en av mina favoritartister och sjunger för dig....

                                Hade i går en underbar dag med Gud och mig själv....

                                Va först på ett 12 stegs möte och kände sån otrolig kärlek.
                                Gick sen och åt en lunch tillsammans med goa vänner och
                                fick så fina samtal...
                                Tog mig sen ensam till Gamla Stan och Västerlånggatan..
                                Gick där tillsammans med Gud och alla andra människor
                                kände mig som en av turisterna som gick förbir mig det var
                                en blandning av människor från många delar av vår jord
                                det var så många olika språk som talades och många bilder
                                som togs med olika kameror...
                                Många glassar som åts ett och annat barnskrik också. 
                                Jag kände mig som en del av männskligheten.
                           
                                Det kändes precis som om jag reste runt vår jord..
                                Var tvungen att göra det en gång till lite senare..
                                Så vandrade genom världen en gång till..

                                Det är en sån otrolig känsla att få gå bland alla dessa
                                olika språk som talas..

                                Jag har funnit ett nöje i detta...
                                Vet vad jag ska göra om jag känner mig ensam..
                                Gå på ett möte ta en promenad genom stan..
                                ¨
                                Även så kan jag också kliva in i Klara Kyrka en stund
                                och få känna frid och vila min ben..
                                Träffa även en del vänner som arbetar där...

                                Känner mig som en lyckligt lottad människa som funnit
                                som små glädjeämnen i livet....

                                Att bara få vara och finnas till....

                                 "bloggbiggan"                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0